Din guide til at sammenligne mobilabonnementer

Nedenfor finder du de bedste danske mobilabonnementer. Oversigten indeholder den information man skal bruge for at finde det helt rigtige mobilabonnement. Ved at gå ind på udbyderne, vil du blandt andet kunne finder flere mobilabonnemter, som kan variere i mængden af data og taletid som er inkluderet. Oversigten tager udgangspunkt i de mobilabonnementer som indeholder mest data og taletid til den billigste pris.

Fri

Taletid

10 GB

Data

0 kr.

Oprettelse

Fri

SMS/MMS

199 kr.

KR/MD

Fri

Taletid

8 GB

Data

0 kr.

Oprettelse

Fri

SMS/MMS

149 kr.

KR/MD.

20 Time

Taletid

20 GB

Data

0 kr.

Oprettelse

Fri

SMS/MMS

129 kr.

KR/MD.

Fri

Taletid

10 GB

Data

0 kr.

Oprettelse

Fri

SMS/MMS

139 kr.

KR/MD.

Fri

Taletid

8 GB

Data

0 kr.

Oprettelse

Fri

SMS/MMS

150 kr.

KR/MD.

15 Time

Taletid

20 GB

Data

0 kr.

Oprettelse

Fri

SMS/MMS

139 kr.

KR/MD.

Hvorfor skifte mobilabonnement?

Der kan være mange grunde til at folk gerne vil skifte mobilabonnement. En af de vigtigste grunde er prisen. Derfor har vi gjort det nemt for dig når du ønsker at skifte mobilabonnement. Med vores oversigt ovenfor kan du nemt se hvilke pakker og mobilabonnementer der passer bedst til dig - Det sikre også at du finder det bedste abonnement til den bedste pris.

Opsigelse af mobilabonnement

Binding og opsigelse afhænger af hvordan du har tegnet dit mobilabonnement. Din bindingsperiode afhænger af hvordan du har købt dit abonnement. Har du købt dit mobilabonnement uden at tegne en aftale på en mobiltelefon, så er du faktisk ikke særlig tit underlagt binding. Dog er du stadig underlagt 30 dages opsigelse - Det vil sige at 30 dage før du ønsker at stoppe samarbejdet med din mobiludbydere, skal du enten melde det skriftligt, over telefonen eller via en opsigelsesformular på deres hjemmeside. Har du købt dit abonnement sammen med en mobilaftale, så er du underlagt en bindingsperiode - Denne periode kan være fra 12 måneder og opefter. Før du vælger at opsige dit mobilabonnement, så er det vigtigt at gennemlæse den kontrakt du har fået udleveret fra din mobiludbyder.

Behøver man at skifte udbyder?

Nej det behøver man nødvendigvis ikke. De fleste mobiludbydere i Danmark har en lang række af forskellige mobilabonnementer og derfor kan man sagtens beholde sin nuværende udbyder og bare skifte den pakke man har - Dette anbefales kun hvis man er tilfreds med den udbyder man har og den dækning man har. Hvis grunden til man gerne vil skifte er dårlig dækning, så bør man overveje at kigge efter en anden mobiludbyder. Her har man i de fleste tilfælde mulighed for at se et dækningskort for det område man bor i - før man træffer den endelige beslutning.