YouSee ændre pakkestruktur

Kristian Ole Rørbye

Opdateret:

Kristian Ole Rørbye

Kristian Ole Rørbye

Med sin begyndelse i 2008, har Kristian dedikeret sig til arbejdet med pris-sammenligningsmedier, og har derved opnået en dybdegående forståelse for et væld af brancher og deres prissætning.

Siden Yousee ændrede deres velkendte pakke struktur tilbage i 2016, synes jeg ikke helt vi er kommet op i gear i forhold til udtale og omtale af de nye pakke navne. I dette indlæg vil vi kigge nærmer på hvilken betydning ændringen har haft for Yousee’s gamle kunder og de kunder der er kommet til i løbet af det seneste år – Men før vi kigger nærmer på det, så vil vi lige kort opridse de ændringer der blev foretaget tilbage i 2016.

Yousee’s gamle pakke struktur bestod af tre pakker, som stort set alle dansker kendte navnene på – også selv om man var kunde hos Yousee – det var Grundpakken, Mellem pakken og så den fulde pakke. I den pakke struktur var det mere eller mindre fast satte pakker.

I Yousee’s nye pakker struktur er den gamle inddeling helt afskaffet således den nu består af fire valgmuligheder hvis navne ikke er inddelt efter størrelse, men derimod bygget op omkring en grundpakke og valgfrie kanaler. Nedenfor er der en oversigt over den nye pakke struktur hos Yousee:

Grundpakken
Grundpakken + 10 valgfrie kanaler
Grundpakken + 20 valgfrie kanaler
Grundpakken + 36 valgfrie kanaler

Så hvad har ændringen i strukturen betydet for Yousee’s kunder?

Der er blevet større frihed hvad angår kanaler. I den nye pakke struktur får du nemlig mulighed for at skræddersy din egen TV pakke som indeholder de kanaler du vil se. Det betyder at du kommer til at betale for de kanaler du har interesse i og at procentsatsen for overflødige kanaler i din TV pakke mindskes.

I den gamle struktur var det muligt at tage sine TV kanaler med på farten – vel og mærket kun hvis du havde mellem pakken eller den fuldepakke – i den nye struktur er denne mulighed blevet åbnet op så den gælder alle pakkerne, så selv med den lille grundpakke kan du tage dine kanaler med på farten.

Kristian Ole Rørbye

OM Kristian Ole Rørbye

Med sin begyndelse i 2008, har Kristian dedikeret sig til arbejdet med pris-sammenligningsmedier, og har derved opnået en dybdegående forståelse for et væld af brancher og deres prissætning.