Mobilselskaber i Danmark 2024

Kristian Ole Rørbye

Opdateret:

Kristian Ole Rørbye

Kristian Ole Rørbye

Med sin begyndelse i 2008, har Kristian dedikeret sig til arbejdet med pris-sammenligningsmedier, og har derved opnået en dybdegående forståelse for et væld af brancher og deres prissætning.

Som med alle alle andre abonnementer og udbydere, kan det være en jungle at finde rundt i hvad og hvem der er.

Og med mobilselskaber i Danmark, er det bestemt ikke en undtagelse. Selvom vi alle kender til de store spillere på det danske marked, så kan det til tider gå rigtig stærkt med de mindre selskaber.

CBB DK

CBB DK

Taletid: Fri tale

Data: 30 GB

Oprettelse: 0 DKK

89,00 DKK / MD.44,00 DKK / MDR.
(Første måned)

BESTIL NU

annonce

Duka DK

Duka DK

Taletid: 5 timer

Data: 5 GB

Oprettelse: 0 DKK

59,00 DKK / MD.

BESTIL NU

annonce

Greentel DK

Greentel DK

Taletid: 5 timer

Data: 5 GB

Oprettelse: 0 DKK

55,00 DKK / MD.

BESTIL NU

annonce

Oister DK

Oister DK

Taletid: 3 timer

Data: 10 GB

Oprettelse: 0 DKK

59,00 DKK / MD.

BESTIL NU

annonce

Telmore DK

Telmore DK

Taletid: Fri tale

Data: 30 GB

Oprettelse: 0 DKK

129,00 DKK / MD.

BESTIL NU

annonce

eesy DK

eesy DK

Taletid: Fri tale

Data: 50 GB

Oprettelse: 0 DKK

109,00 DKK / MD.19,00 DKK / MDR.
(Første måned)

BESTIL NU

annonce

Lebara DK

Lebara DK

Taletid: 5 timer

Data: 5 GB

Oprettelse: 0 DKK

19,00 DKK / MD.

BESTIL NU

annonce

Lyca Mobile DK

Lyca Mobile DK

Taletid: 5 timer

Data: 5 GB

Oprettelse: 0 DKK

19,00 DKK / MD.

BESTIL NU

annonce

Flexii DK

Flexii DK

Taletid: Fri tale

Data: 20 GB

Oprettelse: 0 DKK

59,00 DKK / MD.29,00 DKK / MDR.
(Første måned)

BESTIL NU

annonce

Vi har før set en ny spiller på markedet komme frem, med et fantastisk alternativ og kort tid efter, bliver de enten solgt eller lukker ned. Som sammenlignings tjenester, kender vi alt for godt til det scenarie og den forvirring der kan opstå som forbruger.

Mobilselskaber og netværk

Når du først ser listen over abonnementer, så bliver man let forpustet. Dog skal du huske på at mange af de abonnementer der er på det danske marked i dag, er mere eller mindre det sammen.

Vi kender alle de store selskaber som har været der lige så lang tid som vi kan huske, men så er der også en masse mindre selskaber. De store selskaber har for det meste en række datterselskaber og dem som vi i de fleste situationer kender som “de mindre selskaber” Nedenfor har vi lige listet en lille udgave af hvordan masterne og netværket bliver brugt.

  • Telenor -Telenors netværk deles med: OK Mobil, CBB Mobil og BiBob.
  • TDC – TDC’s netværk deles med: Yousee, Telmore, Fullrate og DLG Tele.
  • Telia – Telias netværk deles med Call me.
  • 3 Mobil – 3’s netværk deles med Oister og Zenji

Hvis du skulle vælge nyt abonnement

Hvis du står og skal vælge et nyt abonnement, så er det naturligvis meget relevant, at vide hvordan dækningen og netværket er i dit lokalområde – vi kender alle frustrationerne over ikke at have dækning der hvor vi bor.

Derfor kan det være en god ide at kigge på oversigten ovenfor, for at se hvilke mobiludbydere der deler netværk.

De fleste skifter abonnement af to årsager. Den ene er fordi de ønsker at spare penge på deres mobilregning, den anden grund er dem som ønsker mere, end deres nuværende mobilabonnement kan tilbyde.

Uanset om du er den ene eller anden type, så anbefaler vi at du bruger en sammenligningstjeneste til at finde ud af hvilke muligheder der på det danske marked. Du kan blandt andet bruge vores oversigt – som du finder på dette link – til at se de forskellige muligheder på markedet.

Listen over mobilabonnementer

Hvis du er klar til at se listen over mobilabonnementer, så finder du den her.
Vi har samlet flere pakker fra den enkelte udbyder, så du også kan se hvilke alternativer de hver i sær tilbyder.

Hvis du skulle have nogle spørgsmål eller brug for hjælp, så er du altid velkommen til at kontakte os eller benytte vores FAQ side.

Kristian Ole Rørbye

OM Kristian Ole Rørbye

Med sin begyndelse i 2008, har Kristian dedikeret sig til arbejdet med pris-sammenligningsmedier, og har derved opnået en dybdegående forståelse for et væld af brancher og deres prissætning.